Kan heet water in je oor kwaad?

Vandaag mijn oor laten uitspuiten maar de assistente gebruikte op het laatst heel heet water. Dat deed pijn. Direct gezegd en assistente ging kort door. Nu doet het oor pijn. Kan dit gehoorproblemen opleveren of kan het op een andere manier kwaad? (Behalve dat het nu pijn doet).

een jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het kan schadelijk zijn om je oren met heet water uit te spuiten. Het kan de huid in de oorschelp beschadigen en leiden tot ontstekingen of infecties. Laat de huisarts er dus naar kijken.
SimonV
een jaar geleden