last van heup iemands ervaring ?

Ik heb al weken/maanden pijn aan mij rechter heup het is begonnen met als ik lang stond en daar op hing ik er bijna niet meer op kon staan dit duurde enkele minuten nu wordt t met de dag erger ik kan al niet meer goed mee voetballen bij elkaar stap die ik zet krijg ik eem shok van me bot het is t bot die ook richting me buik gaat en me onder rug Heeft iemand hier ervaring mee

Toegevoegd na 50 seconden:
Ook gaat rennen niet meer, fietsen gaat opzich wel vergeleken met de rest

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wil je nu ervaringen delen of een oplossing voor je medische probleem? Voor dat laatste moet je naar je huisarts gaan!
Ritsuka
9 jaar geleden
Huisarts..

Antwoorden (2)

Ga naar de dokter.
Het kan simpel zijn dat je ene been wat langer is dan het andere. Je hebt dan een verkeerde houding en gaat verkeerd staan waardoor andere lichaamsdelen extra belast worden en pijn gaan doen.
Nou ja misschien is een korter been niet zo simpel, maar wel op te lossen met een inlegzool of zoiets
9 jaar geleden
Ik heb ervaring met een pijnlijke heup. Bij mij was het al langere tijd af en toe gevoelig. Toen ik een andere sport ging doen werd het opeens veel erger. Zelfs lopen was pijnlijk. Fietsen gaat inderdaad wel goed. Mijn advies is om naar de huisarts te gaan. Hij zal je vast doorverwijzen naar de fysiotherapeut. Bij mij hielp de fysiotherapie goed. Ik heb het even rustig aan gedaan, maar kon na een paar maanden gewoon weer sporten.