Dat hangt van de oorzaak af.
Om twee voorbeelden te noemen:

Heb je BPPD (positieduizeligheid) en je hebt daarvoor Brandt-Daroff oefeningen geleerd, dan kan dit binnen korte tijd (2 weken) heel veel verbetering geven.

Heb je verticulaire labyrintitis (ontsteking evenwichtsorgaan), en heb je het Cawthorne-Cooksey programma gekregen (vestibulaire revalidatie) dan wordt het wel een langduriger verhaal.
Dit laatste heb ik zelf gehad; pas na enkele maanden begonnen met deze revalidatie, dat gaf in de 1,5 maand dat ik dat gehad heb, wel verbetering maar uiteindelijk heeft het toen nog zeker een jaar geduurd voor ik volledig klachtenvrij was.