Ik heb sinds 3 dagen last van pijn in mijn nek en schouders. Ik heb waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt. Wat kan ik er tegen doen?

Toegevoegd na 40 seconden:
Heeft iemand enig idee wat het is en hoelang het herstel duurt?

Toegevoegd na 29 minuten:
Sinds vandaag is de pijn weer erger. Als ik gaap doet het vooral in mijn schouder pijn. Ik kan ook niet bukken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

een warm kersenpitkussentje op de pijnlijke plaats doet deugd doen ,je kan eventueel ook tijdelijk wat ibuprofen nemen.Als het een spierverrekking is kan het wel een weekje duren.
fremar
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je een spier hebt verrekt, de pijn zal dan over gaan als je rust houd. Blijft de pijn aanhouden dan zou ik toch maar even langs de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
insmeren met gingseng arnika creme wat warm wordt of een ander middel. Verder kan je fysio nemen dat ze e.e.a. kunnen los masseren en nakijken. Ook een paracetamol kan helpen tijdelijk tegen de pijn. Tja en rust. Sterkte!