Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Gaat mijn ooievaarsbeet ooit weg?

Normaal blijft en ooievaarsbeet zichtbaar bij baby's, maar gaat vanzelf weg na een paar maanden/jaren. Na 17 jaar zit hij er nog steeds en het lijkt of hij zelfs groter is geworden dan hij bij mijn geboorte was, volgens mijn moeder. Soms prikt het ook als ik erover wrijf enzo.
Bij mijn geboorte vertelden de dokters mijn ouders dat het een ooievaarsbeet as (het zit net onder mijn schouder, rechterschouder).

Nu is mijn vraag of dit toch ooit weggaat of dat ik beter een bezoekje aan de huisarts kan wagen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Inderdaad bij prik even langs huisarts gaan. Maar ik heb hem na 33 jaar ook nog steeds, op m'n bovenarm. Na verloop van jaren groter maar ook lichter van kleur geworden. Met een beetje zon is het nauwelijks te zien in de zomer. Misschien geldt dit voor jou ook en trekt het vanzelf heel langzaam weg, of wordt t minder zichtbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100