Hoe kom ik af van spierpijn in mijn nek en boven rug?

Ik had gister 2 uur gym, ring zwaaien. Daarbij was het steeds ringzwaaien even wachten enz, ik heb nu (een dag later) vreselijke spierpijn in mijn armen nek en boven rug. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Amadea
10 jaar geleden
Masseren met tijgerbalsem.

Het beste antwoord

Koop vette watten en leg die op de plek, bijv. voor je gaat slapen (je kunt ze evt. vastplakken met leucoplast). Je kunt ze kopen bij drogist of apotheek.
Zet er een rode lamp op.
Laat je masseren.
Smeer je in met speciale creme/zalf.
Doe oefeningen.
En verder gewoon uitzitten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die rode lamp (als je die hebt) moet je er overigens maar heel kort op zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die rode lamp had mn vader toevallig, hij helpt wel :)

Andere antwoorden (1)

Neem een heet bad, doe oefeningen, laat het masseren of verander je houding.