ik heb een wrat, de dermatologe schreef mij salicylzuur voor, nu komt uit mijn wrat een rare vloeistof, gaat mij wrat nu nog weg gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft ze dat niet verteld hoe het werkt?
Je kunt ook ducktapen;-) heeft mijn dermatoloog ooit gezegd
http://www.huidinfo.nl/wrattentherapie%20met%20duct%20tape.html Officiële site van dermatologen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat mij wrat nu nog weg gaan.....
tinus1969
10 jaar geleden
Gaat gaan lijkt me Vlaams, maar dit terzijde. Hoe dan ook, met dit soort zaken ga je naar je huisarts, want die kant die wrat ZIEN.

Het beste antwoord

Uw wrat zal nog weg gaan. Het vocht is wondvocht. U kunt de huid om de wrat desinfecteren met Betadine en de wrat een paar dagen afplakken met een pleister om verspreiding te beperken. Bij de behandeling met salicylzuur van een wrat kan het soms wel drie maanden duren voordat de wrat kleiner wordt of verdwijnt. Salicylzuur verweekt het bovenste laagje van de huid en werkt ontstekingsremmend.