wat helpt nu echt tegen duizeligheid ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben vrijdag geopereerd aan mijn appendix en keizersnede, ongeveer 2.5 uur onder narcose geweest. Nu gaat de pijn stillekesaan weg, maar ben constant duizelig, kan niet lang naar mijn pc scherm staren want word er mottig van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

De medicatie gebruikt tijdens de anesthesie en verlies aan bloed kan je bloeddruk verlagen, waardoor je als het ware je voelt flauwvallen. Toediening van medicatie of vocht via het infuus kan hieraan verhelpen.

http://www.tlichtpuntje.be/info/Veiligheid%20van%20de%20anesthesie.htm#6

Het is ook erg kort geleden en het kan wel een hele tijd duren eer de narcose uit je lichaam is.
Het beste kun je hierover contact opnemen met je huisarts of de behandelend arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wat helpt is , weinig of geen zout gebruiken want zout houd vocht vast en dat is wat in het evenwichts orgaan dan te veel is
niet te teveel drinken
vermijd stress
niet ineens je hoofd snel draaien
rustig doen met op staan eerst zitten even wachten dan opstaan
niet roken
geen koffie
maar maak je vooral nergens druk om.
fremar
12 jaar geleden
neem wat extra ijzer! mischien ben je wat zwak van bloedverlies.
als het lang duurt even opnieuw je HB laten prikken
beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das overigens niet niks een keizersnede hoor.het herstel kan wel tot een half jaar duren.
weet ik uit ervaring.
Chips eten helpt erg goed, probeer het eens en cola erbij is ook helpend en lekker