oor ontstoken door stretchen. wat te doen?

Ik ben denk ik te snel van 6mm naar 8mm gegaan. Ik kreeg vanmorgen pijn en deed mijn stretcher uit en begom het heel erg te bloeden.
Ik heb het ontsmet maar weet niet wat ik verder kan doen eraan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Ga ermee naar je huisarts, dit moet behandeld worden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je dit verkeerd behandeld, kunnen er ernstige infecties ontstaan, waar je serieus ziek van kan worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stoppen met stretchen tot het helemaal genezen is!
en even voor een zalfje en kuur naar de HA! maar zoiezo niet de stretcher terug erindoen.