Pijne hoofd, spontaan en steken wat zou dit kunnen zijn?

Sinds 3 dagen heb ik toen ik wakker werd ineens pijn op mn rechterachterhoofd. Net alsof ik ergens gevallen was, wat niet het geval was. Ook had ik barstende koppijn. Nu sinds een uurtje klopt mijn hele hoofd wat doortrekt in mn nek en word erg duizelig? Wat zou dit kunnen zijn ivm onnodig huisarts

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Verder wel genoeg gegeten en gedronken?
Nog andere klachten? Misschien word je gewoon ziek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Genoeg gegeten en gedronken. Maar de kloppingen trekken door in mn nek en spieren
Ritsuka
10 jaar geleden
Stress?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp niet wat je bedoelt met "onnodig huisarts". Je kiest nu dus bewust om je vraag te stellen op een website, terwijl je verzekerd bent voor consulten bij je huisarts, m.a.w. de expert. Ben je ergens bang voor? Wat hoop je hier te bereiken dat je bij de professional niet bereikt? Stel dat er echt iets is, dan vergeef je het jezelf niet dat je ermee gewacht hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet hiermee naar de dokter punt uit

Antwoorden (2)

Als de klachten aanhouden (zoals bij jou 3 dagen), zou ik gewoon in ieder geval even bellen naar de huisarts en een afspraak maken. Je betaald tenslotte ook zorgverzekering iedere maand, dus maak er gebruik van wanneer het nodig is. Het kan namelijk van alles zijn, één oorzaak aanwijzen is erg moeilijk in dit geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je erg moe bent kan dit gebeuren. Het kan ook komen doordat je bij het werken staat. Dit kan je opplossen door optijd je bed in te gaan, en goed je schouders, hoofd en rug recht houden.
Succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Van wélke wikipediapagina komt deze informatie dan?