Ik kwam er achter dat ik een redelijk hard, klein bultje in mijn pink heb, het lijkt een spiertje, maar het beweegt heel ruim. Wat kan het zijn?

het is een soort bultje ónder de huid. Met de palm naar boven, op het onderste deeltje van de pink. Ik kan het ruimschoots van links naar rechts bewegen en een klein beetje naar boven en onder. Het doet geen pijn.
Het leek me nu niet echt iets om naar de dokter mee te gaan.
Wie weet wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat het geen last geeft hoeft (helaas) niks te zeggen. Ik zal morgen een foto maken op het punt dat hij het meest uitsteekt. Het bultje is vrij klein (zo'n 0,5 cm).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een foto maken lukt niet helaas..kan niks uploaden nu.

Antwoorden (1)

Kan een , onschuldig, vetbultje zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb verder op drie plaatsen vetbulten, maar die zijn redelijk groot (ik denk dat dit nog geen halve centimeter is) en ook nog redelijk ''zacht'''. kan een vetbultje ook hard zijn?