Iemand enig idee wat ik heb?

Ik was op een feestje vrijdag, en ben daar vroeg weggegaan want ik was misselijk. Ik heb bijna geen alcohol gehad, en heb kort daarna (gelukkig) thuis overgegeven, en later weer. De dagen daarop had ik last van hoofdpijn die zo nu en dan een poos aanhield en dan weer wegzakte. Ook vlagen van misselijkheid, het heel warm hebben en moe. Heb soms ineens hele erge zweet buien maar geen merkbare koorts. Dit is nog steeds gaande. Iemand enig idee?
Ik ben een meisje, 18, sport en eet goed. De misselijkheid kwam ook uit het niets, dit heb ik namelijk nooit.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een griepje? Duik eens vroeg onder de wol, ipv om middernacht hier vragen te stellen op internet. Slaap doet wonderen voor je weerstand :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te veel slaap gehad misschien ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Genoeg redenen om de huisarts te bezoeken, dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het schijnt te heersen:
misselijkheid, verhoging, geen trek in eten.
Mijn kleindochter heeft het ook.
Een soort griepje, of een of ander ander virus. Daar hoef je echt niet meteen mee naar de dokter.
Even een paar dagen aankijken en rustig aan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwanger
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zwanger :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwanger! Beetje wild gedaan patty?

Het beste antwoord

Ik zou sowieso even naar de huisarts gaan. Het lijkt mij wel op vermoeidheidsklachten icm met een verminderde weerstand/ griep. Neem aan dat je ook duizelig bent ( stond er niet bij) maar laat even je bloed- en druk checken.

Als er een patroon blijft zal hij je wel doorverwijzen en zullen ze verder kijken... sterkte ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ben ook duizelig inderdaad.
Bedankt voor je antwoord!
Amadea
11 jaar geleden
Wat voor soort druk bedoel je nog meer dan de bloeddruk, Enjenj?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan pattttttt ( genoeg t's?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ amadea: dat ze haar bloeddruk en bloeddruk moet laten checken, maar dat zal de huisarts ongetwijfeld doen bij deze klachten.

Andere antwoorden (1)

Je kunt iets verkeerds gegeten hebben op het feest.