waarom staan je vingers soms schuin?

ik heb vooral dat me pink en me ring vinger beetje knikjes erin hebben hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Mijn vingers staan alleen schuin als ik de kootjes zelf in geknikte stand heb gebogen. Maar jouw vingers doen dat blijkbaar onwillekeurig, en gezien de indeling van de vraag heb je daar last van. Dan zou het kunnen dat het een vorm van reuma is. Maar dat moet je door je huisarts laten onderzoeken, dat kunnen wij niet zomaar voor jou bepalen. Een beetje meer gegevens verstrekken zou ook wel handig zijn...
Amadea
12 jaar geleden
Een vriendin van mij heeft dat ook, aan een hand, maar dan haar middelvinger en haar ringvinger. Dat zijn de vingers waar ze als kind op zoog, in plaats van op haar duim. Zelf denkt ze dat het daarvan komt.