Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie vaak zwart beeld en sterretjes voor mijn ogen. Daarnaast heb ik ook last van een verlamd gevoel. Wat is dit?

Ik heb meestal wanneer ik rechtsta een zwart beeld voor men ogen, maar niet alleen wanneer ik rechtsta ook als ik al aan het stappen ben of dat ik plotseling sterretjes zie. Vandaag werd ik wakker en had ik een verlamd gevoel in men handen en gezicht. Ik ben ook nooit uitgerust had deze nacht 19 uur lang geslapen maar heb nu nog steeds een vermoeid gevoel. Als ik zeg tegen men vriendinnen dat ik hier last van heb zeggen ze “Dat is normaal” al klinkt het niet echt normaal voor mij. Men eetlust begint ook steeds kleiner en kleiner te woorden ben nu in een maand bijna 3 kilo afgevallen. Ben niet echt verdrietig ofzo heb wel het gevoel dat ik niet geliefd ben. Ik heb ook last van haaruitval overal waar ik passeer ligt er haar van mij. Men jassen en kledij zitten vol met men haar ook op de grond ligt er haar van mij. Weet toevallig iemand wat de oorzaak hiervan is? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
fremar
3 jaar geleden
Ga naar de dokter.
Ritsuka
3 jaar geleden
Ga naar de huisarts, klinkt alsof je tekorten hebt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou naar de dokter gaan. Wat je beschrijft geeft daar wel aanleiding toe. De arts zal je bloeddruk meten en waarschijnlijk bloed laten prikken. Kijken of je bloedarmoede hebt etc. En ook zullen er enkele neurologische testjes gedaan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding