Kunnen allebei je neusgaten verstopt raken?

Sinds gisteren zit mijn linker neusgat (met korte tussenpozen) verstopt. Van mijn rechter heb ik geen last, maar ik vraag me af of die ook verstopt kan raken - en zo nee: hoe komt dat?

Bedankt!
~Amfi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

jazeker kan dat, niet fijn, maar het kan, dan adem je dus door je mond maar je kunt ‘s nachts op je nachtkastje een bordje met een grote doorgesneden ui er op neerzetten en de andere ochtend is je neus weer open!
de vorige dag/avond had je ook al kunnen stomen of met japanse citroenolie een paar druppels op je bovenlip of borst of kussensloop dat helpt ook !
probeer maar, dit zijn de huis, tuin en keuken of oma&weet&raad oplossingen. prima gewoon uitproberen, niet te lang blijven lopen met dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dit kan, helaas heb ik er op dit moment last van. Je kan in dat geval alleen nog door je mond ademen. Wat helpt, is stomen of neusdruppels. Voor meer info: zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stomen is inderdaad een hele goeie optie. Beter nog dan neusdruppels omdat die bij langer gebruik veel schade aan kunnen richten en omdat je daar verslaafd aan kunt raken.
Ja dat kan.