Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen allebei je neusgaten verstopt raken?

Sinds gisteren zit mijn linker neusgat (met korte tussenpozen) verstopt. Van mijn rechter heb ik geen last, maar ik vraag me af of die ook verstopt kan raken - en zo nee: hoe komt dat?

Bedankt!
~Amfi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

jazeker kan dat, niet fijn, maar het kan, dan adem je dus door je mond maar je kunt ‘s nachts op je nachtkastje een bordje met een grote doorgesneden ui er op neerzetten en de andere ochtend is je neus weer open!
de vorige dag/avond had je ook al kunnen stomen of met japanse citroenolie een paar druppels op je bovenlip of borst of kussensloop dat helpt ook !
probeer maar, dit zijn de huis, tuin en keuken of oma&weet&raad oplossingen. prima gewoon uitproberen, niet te lang blijven lopen met dit soort dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dit kan, helaas heb ik er op dit moment last van. Je kan in dat geval alleen nog door je mond ademen. Wat helpt, is stomen of neusdruppels. Voor meer info: zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stomen is inderdaad een hele goeie optie. Beter nog dan neusdruppels omdat die bij langer gebruik veel schade aan kunnen richten en omdat je daar verslaafd aan kunt raken.
Ja dat kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding