ik heb sinds 3 a 4 dagen een kloppend geluid in mijn oor lijkt op mn hartslag wat is dit en moet ik ermee naar de dokteR?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Klinkt als een prop in je oor. Even naar de dokter uit laten spuiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kunnen zijn dat er een oorontsteking op til is. Het is zeker een goed idee dit even door een dokter te laten bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een voorbode van een ontsteking of een gedeeltelijke afsluiting van je gehoorgang door een propje oorsmeer.
Als je geen pijn of koorts hebt kun je het even aanzien en ander ga je ter controle even langs je Huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik dat had, had ik vocht in mijn oor.
Je zou naar de dokter kunnen gaan, doe dit zeker als je binnenkort gaat vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tegenstelling tot de andere antwoorden. Ik weet wat je bedoelt en meestal is het na een week weg, anders wel de dokter