Ja een MRI scan doet niks met je waardoor je niet zou kunnen rijden. Dus je kan gewoon zelf terug rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, autorijden na een MRI scan kan als je zelf aanvoelt dat het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een rijbewijs hebt wel.
Alleen als er contrastvloeistof wordt gebruikt kan dat wat reacties oproepen maar dat is slecht bij een klein percentage mensen het geval dus dat is even aankijken.
Maar normaal gesproken heb je geen last van de scan wel eerst weer even bewegen na een lange tijd stilliggen in zo'n lawaaiig apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
precies, je kan best een beetje stijf worden van het liggen in zo'n ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je moet ook weer naar de uitgang lopen, dus dat maakt je wel weer soepel.