Jaren al last van hoofdpijnen, met rechts vaak stekende pijn. Neuroloogkan er niks mee en kan niks voor mij doen

Nu hoorde ik van een collega dat hij ergens in een tijdschrift heeft gelezen dat in Duitsland een Neuroloog is die de hoofdpijnen wel degelijk kan bestrijden. Hij weet alleen niet meer in welk tijdschrift het heeft gestaan.
Weet iemand misschien wie deze Duitse neuroloog is? En waar in Duitsland en in welk Ziekenhuis?
Bijvoorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ga naar de pijn kliniek in Arnhem (rijnstate) daar zijn de juiste mensen. Deze hebben mij en vele met mij onder andere van "Cluster" afgeholpen.
Ik kan het je echt aanbevelen
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Darthvader.
Moet ik hiervoor een verwijsbriefje van mijn huisart vragen? Of kan ik gewoon een afspraak maken met de pijn kliniek in Arnhem?
In elk geval bedankt voor uw reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel via de huisarts een verwijsbrief gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O.K. mijn dank hiervoor.
Met vriendelijke groet Chief Joseph
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan,
Veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook verstandig om even bij je zorgverzekeraar te informeren of zij het vergoeden. Dit om eventuele hoge kosten te voorkomen
Ik heb eens wat gezocht in het Duits en kwam "Der ersten Migräne- und Kopfschmerz-Klinik Deutschlands" tegen (de eerste migraine- en hoofdpijnkliniek in Duitsland)
Ze is gelegen in Stadt Königstein im Taunus.
Misschien bedoel je deze?
Ik doe de site hieronder bij:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook u bedankt Siska, Ik weet niet of mijn Collega deze bedoeld die hij gelezen heeft, maar zal eerst in Arnhem (dichter bij huis) vragen, als dat niet lukt probeer ik in Duitsland.
Met vriendelijke groet.
Chief Joseph