Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Jaren al last van hoofdpijnen, met rechts vaak stekende pijn. Neuroloogkan er niks mee en kan niks voor mij doen

Nu hoorde ik van een collega dat hij ergens in een tijdschrift heeft gelezen dat in Duitsland een Neuroloog is die de hoofdpijnen wel degelijk kan bestrijden. Hij weet alleen niet meer in welk tijdschrift het heeft gestaan.
Weet iemand misschien wie deze Duitse neuroloog is? En waar in Duitsland en in welk Ziekenhuis?
Bijvoorbaat dank.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar de pijn kliniek in Arnhem (rijnstate) daar zijn de juiste mensen. Deze hebben mij en vele met mij onder andere van "Cluster" afgeholpen. Ik kan het je echt aanbevelen Succes

Ik heb eens wat gezocht in het Duits en kwam "Der ersten Migräne- und Kopfschmerz-Klinik Deutschlands" tegen (de eerste migraine- en hoofdpijnkliniek in Duitsland) Ze is gelegen in Stadt Königstein im Taunus. Misschien bedoel je deze? Ik doe de site hieronder bij:

Bronnen:
http://www.migraene-klinik.de/de/migraene-...