ben ik nu van mij hielspoor Pijnklachten af Als 4 dagen 2 keer per dag diclofenac 50 gram slik ?

Ik merk nu dat de Pijn bijna heelmaal weg is Het wordt steeds minder Om dat ik dus diclofenac slik van mijn broer 50 milligram

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dyclovinac is een sterke pijnstiller dus niet zo gek dat het over lijkt, maar het is bijzonder slecht voor je maag en de hielspoor los je er niet mee op. Met hielspoor kun je het best langs een fysiotherapeut.
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
Vraagsteller heeft misschien helemaal geen hielspoor...
Nee, als je stopt met de pijnstillers zullen de klachten weer terugkomen. Het is trouwens niet slim om medicatie te gebruiken die niet aan jou is voorgeschreven. Diclofenac kan onder meer maagklachten geven en een verhoogde bloedingsneiging. De door jou gebruikte dosering is niet voor niets alleen op recept verkrijgbaar.

Ik ga er vanuit dat je al bij je huisarts bent geweest - iemand zal toch de diagnose gesteld hebben - en je doet er verstandig aan om zijn of haar adviezen op te volgen. Is er nog geen duidelijk behandelplan, ga dan terug naar je huisarts. Zonder goede behandeling kunnen dit soort klachten namelijk heel lang gaan duren. Pijnstilling kan een onderdeel zijn van de behandeling, maar lost het probleem niet op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb het opgezocht op internet toen kwam ik uit bij dat het hielspoor zou kunnen zijn ik ben zelf niet bij de dokter geweest
Erna55
7 jaar geleden
Het lijkt me wijs dat je voor zowel de diagnose als de behandeling naar je huisarts gaat.
Cryofiel
7 jaar geleden
+Erna55!