net als een muggenbult. Als je het kapot krabt duurt het nog langer. Azijn, citroen of iets met menthol op smeren tegen de jeuk

Toegevoegd na 33 seconden:
En iets aan de vlooien doen uiteraard !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jeuk hebt dan kun je het beste de plek waar je gestoken bent bedekken met een doek gedrenkt in water met azijn. Helpt dit niet dan zijn er bij de apotheek middelen verkrijgbaar die de jeuk en pijn tegengaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Normaal zou de vlooienbeet binnen enkele dagen moeten wegtrekken. Als de zwelling erger wordt, laat het dan eens zien in de apotheek, zij kunnen je raad geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij je drogist kan je volgens mij vlooien spul halen
of bij de aphotheek??

hoop dat je hier wat aan hebt!
succes!