Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verkom ik pijn in mijn hand 's ochtends?

Ik heb eind maart een brunelli operatie gehad in mijn linker pols. Hij moest alleen wat uitgebreider uitgevoerd worden om dat er 2 en bijna 3 scheuren in zaten.

Nu heb ik elke ochtend last van mijn linkerhand. Alsof hij gigantisch stijf is. Met name Bij de knokkels. De fysiotherapeut zei dat dat normaal is.
Toch blijft het vervelend.

Weet iemand hoe ik die pijn kan voorkomen? Door voor get slapen nog oefeningen te doen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De periode dat je je pols niet gebruikt, tijdens je slaap. zorgt voor de pijn s morgens.
Dit is niet te voorkomen, ook niet door te oefenen voor het slapen, want daarna ligt het toch een aantal uren stil.

Dus is er helaas niets aan te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh okee. Dankjewel

Andere antwoorden (1)

Enige wat zal kunnen helpen, en niet erg praktisch is: 3 keer in de nacht wekker zetten, en die pols ff goed los draaien... Maar dat is niet ideaal, verder is er ook niet iets tegen. Ik heb nu ook al 3 maanden een peesje in mijn vinger gebroken (althans hij was gebroken) en ik moet nu ook elke ochtend oefeningen doen, en ik denk dat dat ook nog wel een half jaar doorgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding