Weet iemand een goed middel tegen een 'loopoor'?

Verminderd gehoor, vocht uit oor. Wie weet en goed middel wat snel helpt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Meestal geneest een loopoor spontaan. Wanneer een oor langer dan een week 'loopt', krijgt u of uw kind meestal oordruppels voorgeschreven. Soms wordt een antibioticumkuur overwogen. In de bijsluiter van oordruppels staat vaak dat de druppels niet gebruikt mogen worden bij een beschadiging of een perforatie van het trommelvlies. Bij een ontsteking van het oor is het geen bezwaar om oordruppels te gebruiken, wanneer deze door de KNO-arts zijn voorgeschreven.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ bij oorpijn, een loopoor en koorts tegelijkertijd, zeker een arts raadplegen.

Andere antwoorden (1)

ik denk dat je je oor eens moet laten uitspuiten. Het kan zijn dat je oor te vol zit met oorsmeer(klinkt vies, maar kan wel. ;) ) tegen vocht uit het oor weet ik helaas niets, maar je kan wel een watje in je oor duwen, vangt het vocht op :)