Iets tegen erge misselijkheid, opgeblazen gevoel en diarree?

Voel me echt niet normaal misselijk! Voel zelf al diarree opkomen, hoewel ik daarstraks erge obstipatie had van 8 dagen! Cola maakt het opgeblazen gevoel erger bij me, dus iemand andere nuttige tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Nuttige tips ja. Maar daar moet je wel even voor naar de apotheek of drogist.

Okugest tabletten brengen snel verlichting bij misselijkheid, diarree en een opgeblazen gevoel. Bij acute gevallen mag het elk uur ingenomen worden. De tabletten verbeteren de spijsvertering.

Okugest tabletten van VSM is een homeopathisch geneesmiddel, dat wordt toegepast bij misselijkheid, diarree, opgeblazen gevoel en ter verbetering van de spijsvertering.

Diarree en misselijkheid kunnen optreden bij spijsverteringsstoornissen ten gevolge van virale- en bacteriële infecties of verkeerde voeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon een keertje helemaal leegpoepen. Als de misselijkheid over is, begin je met wat slappe thee en een droog beschuitje. Bouillon van een bouillonblok is ook aan te bevelen, licht verteerbaar en toch smaakvol. Verder weer beginnen met licht verteerbaar voedsel.
Sterkte.
13 jaar geleden
Om een beetje van dat rotgevoel af te zijn neem ik wel eens regla-ph in kauwtablet vorm. Ze zijn absoluut niet schadelijk maar je bent wel even bevrijd van dat gevoel. Je moet verder inderdaad opletten wat je eet en anders, als het te lang duurt, even naar de huisarts. Beterschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de apotheek domperidon halen werkt perfect bij misselijkheid en een opgeblazen gevoel. En als je diarre krijgt ( niet van dat medicijn) laat maar komen, blijkbaar moet er iets uit je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor je opgeblazen gevoel raad ik activia aan! elke dag 1 of 2 yoghurtjes ik merkte een duidelijk verschil. en inderdaad geen dranken met prik!