Ik sta soms letterlijk in de brand, danheb ik het zo warm in eens...echt dan moet ik gewoon koelen....net of ik bruis van energie...wie kent dit??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Misschien kun je naar de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opvliegers vriend daar hoef jij niet Abraham of Sara voor zijn geweest !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is je lichaam die de temperatuur norm tijdelijk verlaagt naar bijvoorbeeld 35 graden. Omdat jouw lichaam dan 37 graden is, heb je het heel warm. Dit heet inderdaad een opvlieger en is niet bijzonder. Gewoon even een trui uittrekken of wat water in het gezicht.