Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een cyste achter mijn knieschijf, die wordt verwijderd, wat is het gevolg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
773
Kimath
13 jaar geleden
Heeft je behandeld arts dit niet verteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zóu je denken he... maar mijn ervaring is ook, dat artsen je geen donder meer vertellen, mits je zelf naar die dingen vraagt. Vreemd maar waar. Zo ben ik ooit eens na een week ziekenhuis, en verwijderde galblaas gewoon naar huis gestuurd. Niks geen info. Zelfs vóór de operatie, geen info...of heeeel beknopt. Jammer...is een achteruitgang in de zorg.
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad echt vervelend. Sterkte met de operatie madeleine.
Amadea
13 jaar geleden
Maar een cyste is toch een holte, dus zou ik denken dat ie niet verwijderd maar opgevuld wordt? Mijn broer had als tiener een cyste in zijn bovenbeen en die is opgevuld met bot uit z'n dij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan Amadea, als je een cyste vol vocht hebt (meestal) dan halen ze die weg als ie in de weg zit.
Dat is wat anders dan zo'n holte in het bot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ooit 2 cystes verwijderd, vol met vocht. Mijn zuster heeft haar borsten vol met cystes zitten, gevuld met vocht. Het was even schrikken in het ziekenhuis bij het zien van de echo,maar het schijnt regelmatig voor te komen bij vrouwen. Zolang ze er geen last van hebben, wordt er ook weinig mee gedaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zal je een tijdje niet kunnen lopen en sporten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding