Na een week of 2 moet je er wel weer mee kunnen lopen.
Waarschijnlijk wel wat moeilijker maar het gaat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn neef had een keer zijn teen gebroken en hij ging gewoon waterpolo doen. Je moet zelf maar kijken wat het beste is voor je teen. Goed naar je lichaam luisteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het genezingsproces duurt zeker zes weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om je kleine teen gaat. Met een stevige schoen, getaypt aan de teen ernaast kan je er voorzichtig mee lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet je overleggen met je behandelend arts. Wat je wel en niet mag en kan na een breuk is afhankelijk van wat voor breuk het is en waar precies.
In mijn geval kreeg ik eerst zes weken gips en mocht ik daarna pas weer proberen te lopen. Maar goed, in andere gevallen krijg je geen gips en mag je redelijk snel weer lopen.