ik woon in Roermond wie kan mij een goed ziekenhuis aanraden voor mijn rugproblemen ben al 2 keer geopereerd en heb nu al mijn 3e hernia

ben 44 en het ziekenhuis huis in nijmegen weigert mij omdat ik te oud ben en zij een te grote wachtlijst hebben
roermond kon niks meer doen voor mij zeiden ze 7 jaar geleden en in heerlen willen ze ook niet verder gaan zeiden ze 2 jaar geleden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Heb je wel eens gedacht aan Duitsland?
Er zijn veel mensen die zich laten opereren in dat land,om de lange wachtlijsten te omzeilen,maar ook om de goede (na) zorg.

Je zou contact met je zorgverzekeraar kunnen zoeken over eventuele opties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke neuroloog heb je gehad in roermond? Als ik jou was zou ik naar Maastricht of Aken gaan.

Toegevoegd na 1 uur:
Genk (Belgie) is ook nog een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja een hernia is altijd een moeilijk geval. De ene hernia is de andere niet. Je noemt hernia maar er zijn zoveel soorten dus hier kan niemand een verstandig antwoord op geven.
Je bent nu 2 keer geopereerd aan de zelfde hernia, maar hebben ze je dan niet verteld dat je wel geholpen bent maar dat je dingen die je voorheen gewoon deed maar dat je die dingen nu anders moet gaan doen. Zoals bukken en tillen dat je anders en dat je erbij moet nadenken. Ik begrijp je ben 44 maar hellaas moet je dingen minder en anders doen en dat is moeilijk je gedragen als een veel ouder iemand terwijl je dat niet bent. Als je weer geholpen zou worden gaat het als je je levensstijl niet aanpast weer mis.
Nu je vraag Ik heb gehoord dat men in de St. Maartenskliniek in Nijmegen wel wat hoogstandjes verrichten, of bedoel je die met Nijmegen. Proberen kan altijd. In het ziekenhuis Rijnstate in Arnhem hebben ze een nieuwe methode voor het opereren van een hernia die door een Nederlandse arts al jaren in Duitsland in Munchen succesvol heeft uitgevoerd.
Sterkte en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oom van mij is naar Belgie gegaan weet niet precies waar maar daar hebben ze hem (na hier in nederland te zijn 'uitbehandeld') prima geholpen met zijn rug...is geopereerd en heeft weinig tot geen klachten meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op mijn 44e geopereerd aan een nekhernia. Operatie en vooronderzoek zijn uitgevoerd door dr BS Harhangi in het st Franciscus gasthuis in Rotterdam. Deze man heeft echt een topprestatie geleverd. De dag na de operatie kon ik weer lopen en nu een jaar verder heb ik nergens meer last van en sport ik zelfs intensief (voor mijn doen dan). Het is natuurlijk niet vlakbij Roermond, maar na een paar dagen ben je weer thuis. Mij zou dat niet uitmaken, maar dat is persoonlijk.

Van deze neurochirurg heb ik inmiddels meer goede verhalen gehoord.
13 jaar geleden
Kijk eens op rugpoly.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't is even rijden, maar klein rozendaal in velp/rozendaal bil arnhem is een hele goede. daar ben je nog een persoon i.p.v. een nummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
bil = bij