Hoe krijg ik de pijn weg?

Ik ben vandaag tijdens het longboarden keihard op mijn stuitje gevallen. Het was wat glibberig op de weg en mijn achterste twee wielen schoten onder me vandaag. AUW!.
Dat was 8 uur geleden. Ik voel nog steeds dezelfde pijn als ik buk, zit of in een verkeerde houding lig.
Ik voel niks als ik rechtop sta, maar dan echt overdreven recht.

Donderdag gaat het hard vriezen en misschien een kans om te gaan schaatsen. Als het dan nog steeds zo'n pijn doet als het nu doet gaat dat niet door.

Hoe krijg ik de pijn weg?

Toegevoegd na 13 minuten:
Het was met een snelheid van ongeveer 25km per uur, mocht het uitmaken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Auw dat kan, vrees ik ,heel lang duren
Hopelijk zijn het enkel blauwe plekken om je stuitje

Maar ik ben ooit eens door een klapstoeltje gegaan en precies op de stang terecht gekomen
en dat was van maar een hoogte van zeg maar 30 centimeter (vissersklapstoeltje)
Feitelijk heb ik er jaren last van gehouden kon niet goed zitten, vooral niet op zachte kussen en moest me altijd verhouden
tot zelf het punt dat ik over een operatie nadacht
maar dat schijnt een vreselijk moeilijk plek voor een operatie te zijn. vanwege de septice omgeving
dus heb ik dat maar gelaten uiteindelijk is het pas na 3 jaar over gegaan
jouw verhaal horende lijkt me bezoekje huisarts wel verstandig voor een rontgenfoto.

om te kijken of er geen breukje is
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik wil je graag opbeuren, maar iets dergelijks heeft bij mij ooit vele weken geduurd. Ik kon niet eens normaal zitten, alleen op een zwembandje! Fietsen ging absoluut niet .
Geen leuk verhaal..maar een (schrale) troost: dan kan het alleen maar meevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die pijn krijg je niet weg, dat gaat vanzelf als je wat geduld hebt. 8 uur is echt niet lang genoeg.
Het kan best dat je donderdag veel minder last hebt, maar niemand kan dat garanderen.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een banaan op een londboard op een gladde weg, dan ben je mooi de pisang.
Alle gekheid op een stokje, je zult er voorlopig nog wel last van blijven houden. Misschien kan je aan een binnenband van een kruiwagen (of iets dergelijs) komen, zo dat als je gaat zitten niet constant de druk op de pijnlijke plek hebt.
In elk geval veel sterkte en beterschap gewenst.
13 jaar geleden
Kan lang duren voordat alle pijn weg is, hou even in de gaten dat de pijn niet veel erger gaat worden. In mijn geval was het staartbotje beschadigd hetgeen bleek uit een gemaakte foto. Sterkte.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik kreeg via het ziekenhuis pijnstillers mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 ibuprofen samen met 2 paracetamol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stuitje kan toch hevig gekwetst zijn, verstuikt of zelfs gebroken.
Ik zou er toch een foto van laten maken in het ziekenhuis. Dus eerst maar naar de huisarts.