Ik heb sinds een week enorme plasdrang. Wat kan ik doen?

Sinds een week heb ik enorme plasdrang. Het brand niet, maar moet wel minstens elk uur naar de wc en daarnaast als ik net geweest ben, dan heb ik het gevoel alsof ik alweer moet plassen. Soms krijg ik het er ook niet goed uit en moet ik, als ik eenmaal bij de toilet ben, het er haast uit persen en komt er maar een beetje uit. Ik ben een man en gebruik testosteron medicatie voorgeschreven door een arts. Wat kan ik doen om de drang te verminderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet naar de dokter. Het zou iets met je prostaat kunnen zijn, dan wil een warm bad nog wel eens helpen... Maar ga er niet zelf mee lopen klooien, hier is je huisarts voor.

Het beste antwoord

Je moet hier absoluut mee naar de dokter. Het kan een blaasontsteking zijn. Dat het niet brandt zegt niets. Je kunt ook een blaasontsteking hebben zonder dat het brandt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was geen blaasontsteking en niets met de prostaat. Vermoedens van conditionering en uitstellen zou moeten helpen.