Hoofdpijn, Veel klachten! Loop er al jaren mee, maar wat voorn hoofdpijn heb ik?

Ik loop al eigenlijk jaren met hoofdpijn.

Altijd op de zelfde plek!
Achter en boven mijn rechter oog.

Het is wel tijden beter gedaan.

Kenmerken voor mij een doffe pijnlijke pijnlijke plek.
Liefs wil ik met handen op de plek drukken of tegen iets koelsaanhouden.

Verder word mij oog kleiner die gaan meer hangen.

De ene keer ben ik misselijk de andere keer niet.

Ben er al eerder bijde huisarts geweest, die zei toen spanningshoofdpijn.
Maar als ik op internet de klachten ga opzoeken past het er helemaal niet bij
De klachten zijn totaal anders.

Wie weet meer?

Ps heb afgelopen tijd veel medische vragen gesteld, maar met deze vraag loop ik al heel
Lang.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Misschien heb je een holte ontsteking even naar de dokter een antibioticakuur sukses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo zal zijn zo het haast chronisch moeten zijn. Idd bedank voor je reactie. Kijk even wat anderen zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mss klusterhoofdpijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Clusterhoofdpijn geeft wel pijn en symptomen bij de ogen, maar de pijn wordt vaak niet omschreven als dof. Meestal is de pijn bij clusterhoofdpijn zeer scherp en stekend, alsof er gloeiende naalden in het oog worden gestoken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, mijn klusterhoofdpijn heeft soms ook van dat doffe. Die steken natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja, misschien ben je gevoelig voor kou op het hoofd, airco of zo. Daar kan je ook vreselijke hoofdpijn aan overhouden.
Herkenning! Ik had een bril nodig, ikzeg niet dat het bij jou ook zo is, maar het is het proberen waard...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb wel een bril, maar niet gecorrigeerd aan dat oog wel aan de andere.
Komt omdat ik een dominant oog daar heb.
Zal dit ermee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even langs een goeie opticien, echt ik schrok me de blubber.... En sinds ik mijn bril draag geen hoofdpijn meer én minder moe... Maar beloven kan ik niet, jammer genoeg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip +1
ook last van (fel) licht?! Dan is het waarschijnlijk lichtgevoeligheid. Ik zou een (zonne)bril proberen. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee geen last van licht.
Wel draag ik veel zonnebrillen omdat ik dat prettiger vind.
Je kunt online een Hoofdpijntest doen (er zijn er meerdere beschikbaar) voor een indicatie van op welke soort hoofdpijn je klachten het meest lijken.

Misschien lijken je klachten meer op migraine?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je zal eens de test doen.
Ken ik ook, ik denk dat het clusterhoofdpijn is. Heel erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zat ik ook aan te denken,
Vooral kleine details die mij daardoor laten denken.
Alleen de periode zijn niet zo lang. Op en af, soms drie dagen achterelkaar.. Dan wkn niet dan weer een dikke week wel..
Ik ga mecer over inlezen voordat ik naar de ha stap..