Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Waardoor krijg je hoge piep geluiden in je oren?

ik vind maar raar, zo'n hoge piep in mijn oren?
waar komt dat vandaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan vanalles zijn. Maar om hoge bloeddruk uit te sluiten, toch eens laten meten. Oorsuizen kan voorkomen als je een hoge bloeddruk hebt.

heb je te hard muziek geluisterd of in een discoteek bij da boxen gestaan ?? als je niets met die dingen te maken hebben dan moet je naar de docter gaan ...veel suc6

het kan zijn dat er vocht achter je trommelvliezen zitten.. ik heb hier regelmatig ook last en bij mij komt het door vocht achter me trommelvliezen het beste is om even een afspraak te maken bij een kno arts die kan je bete onderzoeken en weet wel een oplossing hiervoor

Dat kan heel veel verschillende oorzaken hebben. Bij mij komt het momenteel door het gebruik van bepaalde medicijnen.

Krekels in de tuin?

dan hebben ze het over je hier zeggen ze altijd je rechter hoe slechter = ze praten in slechte zin over je je linker hoe flinker = ze praten in goede zin over je

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100