Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan deze pijn en branderig gevoel tussen de schouderbladen zijn?

Sinds een week heb ik griep , wat begon met keelpijn stem kwijt, 2 dagen later naar de HA gegaan, en kreeg te horen da tik een bijholte ontsteking heb, hier ben ik inmiddels volgens mij weer aardig vanaf, nu hoest (kriebelhoest met dik slijm) ik ook sinds een dag of 5, om nu even bij mijn vraag te komen sinds ik ziek ben heb ik pijn tussen mijn schouderbladen net of het mijn longen zijn, de dokter heeft nog geluisterd en zei dat mn longen schoon waren , maar wat kan dan de oorzaak zijn van die pijn ? Het brand ook aardig heb de hele tijd een warm gevoel daar. En heb pijnlijke schouders. Heb wel een paar keer dampo opgesmeerd van de week. Of kan die pijn komen door het hoesten dat het gewoon mn spieren zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Pijn tussen je schouderbladen kan duiden op bronchitis, je huisarts zou je een verwijsbriefje kunnen geven om foto's te laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding