Mijn tanden blijven geel wat kan ik hier aan doen?

ik wil mijn tanden weer mooi wit laten worden maar wat kan ik hier aan doen? wil het liefst niet zo'n hele dure operatie bij de tandarts dat ze het bleken. Ik poets me tanden gewoon 2-3x per dag en flos het ook. Daarnaast savonds ook altijd me mond spoelen.

Ik drink koffie s ochtends op werk.
Eet redelijk wat chips maar dit is niet slecht volgens de tandarts.
Rook niet, behalve in het weekend waterpijp me me vrienden. Dus ze 1-2 x in de 2 weken.

Graag tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.5K

Antwoorden (3)

Misschien kun je bij de drogist vragen of zij het weten, wat je eraan kan doen ofzo. Of op internet, bij http://www.crestwhitestrips.nl van die strips bestellen.
Volgens mij werkt dat echt, maar is dacht ik wel rondom de 50 euro..

Toegevoegd na 39 seconden:
is = ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De elektrische tandenborstel van Philips, de Sonicare maakt je tanden binnen een paar weken witter. Gewoon door te poetsen en zonder middeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al whitening tandpasta geprobeerd?
Sesodyne heeft dat ;)