wat is belangrijker; 's ochtends of 's avonds tanden poetsen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet of maar EN
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zou het wel een vreemde vraag worden haha.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2 keer per dag je tanden poetsen is niet alleen goed voor je gebit en tandvlees, maar voor je algehele gezondheid:
http://www.dentalclinics.nl/nieuws/goede-mondzorg-ook-voor-uw-algehele-gezondheid/
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik zou kiezen voor poetsen in de avond, omdat je 's nachts geen suiker eet of zure dranken drinkt.

Het beste antwoord

Bij poetsen na het ontbijt blijven je tanden een paar uur schoon, tot aan de lunch; dus zeg van 7.00 uur tot 12.00uur (tenzij je tussendoor weer iets eet natuurlijk). Bij poetsen voor het slapen blijven je tanden langer schoon; toch snel een uur 9.

Je blijft dus het langst baat houden van 's avonds tandenpoetsen. Als ik er een van beide zou moeten kiezen dan zou ik dus zeggen dat 's avonds belangrijker is.

Zoals anderen ook al zeggen zijn beide momenten belangrijk; het meest verstandig is dan ook om 's ochtends en 's avonds te poetsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk omschreven antwoord alhoewel 9 uur wel wat lang is ;-) +

Andere antwoorden (1)

Beide, je moet minimaal 2x per dag, zeker voor slapen gaan en na ontbijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ondanks dat je gelijk hebt was dat de vraag niet,vandaar waarschijnlijk de minnen(niet van mij).