Hoelang duurt het?

Ik ben niet de eigenaar dat jullie weten:p.
Ik ga dit jaar helpende zorg en welzijn doen niveau 2.
Daarna wil ik SPW doen tot niveau 4 en ik wou weten hoelang dit zal duren? Spw 3 en 4 hoelang duren dat en hoelang het samen zal duren .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Probeer dan gelijk je Nederlands wat bij te spijkeren, of wat langzamer met je toetsenbord. Je struikelt over je woorden, of over je vingers.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, maar het is nog begrijpelijk,
Of Seda heeft een wijntje teveel op ;-)

Het beste antwoord

Als je helpende zorg en welzijn doet, dan krijg je voor niveau 3 weer vrijstellingen en voor niveau 4 ook weer. Het hangt af van je punten en je werkervaring hoe lang je erover gaat doen. Ik zou eerst bij het opleidingsinstituut navragen welke route je het best kan bewandelen. Als ze weten dat je graag door wilt leren, dan mag je misschien na 1 jaar niveau 2 al overstappen naar 3 of zo. Heb je al een school waar je gaat beginnen? zo niet vraag dan bij Gilde opleidingen, Arcus college of dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

spw 3 dat is driejaar en 4 is nog eens zeker 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niveau 1 = 1 jaar, niveau 2 = 2 jaar etc etc....