wat verdien je als 15-jarige bij de digros?

hoi,
ik ben 15 jaar en ik ga binnen 2 weken aan de slag bij de digros. hoeveel hoor je te verdienen bij de digros per uur?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij een werkweek van 40 uur is het minimumloon 2,64 euro; bij 38 uur is het 2,78 en bij 36 uur 2,94 (alle bedragen netto per uur); dit is het minimumloon van een 15-jarige wat je netto in elk geval zou moeten verdienen; wellicht zul je dus ietsje meer dan dit verdienen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Computoon
8 jaar geleden
Het zijn brutobedragen, geen nettobedragen. Al zal het nettoloon zeer dicht bij het brutoloon liggen.