Wat verdien je als 19-jarige friettent wedewerkster?

Toen ik 17 was kreeg ik ongeveer 6 euro netto, en nu ik 19 ben ineens 5,50.. Klopt dit wel?

Graag bronnen vermelden aub!

8 jaar geleden

Het beste antwoord

Is nog steeds een mooi jeugdloon het bruto is namelijk tussen 5,35 en 5,94. en jij krijg 5.50. Als 17 jarige heb je dus goed verdient
ronron1212
8 jaar geleden
Alex1995
8 jaar geleden
5,50 als 17 jarige dan?
ronron1212
8 jaar geleden
Heb je dus er veel verdient maar dat had ik al geantwoord.
ronron1212
8 jaar geleden
Wat iemand jou betaald kan wezen wat hij of zij wil als het maar minimaal dat is wat er in de link staat. Verder denk ik dat je als 17 zwart betaald bent.
Alex1995
8 jaar geleden
Oke! Dus 5,50 voor 19 jarige "mag" gewoon. Bedankt voor de reactie