Kan je als Nederlander een Belgisch betaalmiddel hebben?

Om een product aan te schaffen die ik erg graag wil hebben, heb ik een Belgisch betaalmiddel nodig. Ik heb voor het product een Belgisch afleveradres, alleen woon ik daar niet. De vraag is dus: Kan je als iemand die in Nederland woont een Belgisch betaalmiddel hebben? Het gaat hierbij om Mister Cash, Mastercard, Visa, Maestro of PayPal. Ik ben aangesloten bij de ING en heb al een PayPal account, kunnen ze terugvinden dat ik uit Nederland kom of is dit niet toegankelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met PayPal kun je zo ongeveer over de hele wereld betalen. Met België is dat al helemaal simpel omdat die dezelfde euro's hebben als wij.
Met PayPal kan niemand nagaan waar je woont. Dat is volledig afgeschermd.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zodra je iets besteld hebt, is onmiddellijk bekend waar je woont : afleveradres!
Reddie
10 jaar geleden
@jodokus52 , inderdaad. Maar dit komt dus niet door je betaling.