Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand heeft ongevraagd op mijn naam iets besteld bij de ECI, nu draaien wij op voor de (incasso)kosten. Wat te doen?

Blijkbaar heeft iemand op ons oude adres van wel 3 jaar geleden op mijn naam wat aangevraagd bij de ECI. Toevallig zag ik dat in mijn oude email adres wat ik al jaren niet meer gebruik. Hoe kunnen we dit oplossen, een incasso bureau achter ons aan is niet iets wat we willen. Maar we willen ook niet ongewenst lid zijn en betalen voor iets wat we niet hebben besteld!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
609

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem contact op met de ECI en leg de situatie uit. Zeg er duidelijk bij dat jij niets zal betalen, nu niet en in de toekomst niet. Je hebt immers niets besteld.

Daarna kan je altijd nog zien welke maatregelen er nog genomen zullen worden door ECI. Persoonlijk verwacht ik dat er verder maar weinig zal gebeuren, maar waarschijnlijk zal je nooit meer lid kunnen worden van de ECI. Dat wilde je toch al niet, dus er is niets verloren!

Succes ermee!
(Lees meer...)
Antoni
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Soms lossen problemen zich vanzelf op...soms ontstaan er dan weer andere (zoals in dit geval werkloosheid), maar dat ene probleem is dan ten minste verdwenen...
Antoni
10 jaar geleden
Correctie: tenminste verdwenen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding