Hoe kan ik een klacht indienen bij de KvK over een bedrijf wat zich daar heeft ingeschreven maar zich met oplichting bezighoudt?

Of kan ik beter naar de politie gaan? Ik heb een KvK nummer en bewijzen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Daarvoor moet je toch echt bij de politie zijn.

KvK zal geen maatregelen ondernemen, of in ieder geval niet zonder een aangifte bij de politie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het om belastingfraude gaat kun je de FIOD inlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet terecht bij de KVk hiervoor zij zoeken dit namelijk niet uit. De politie wel zij zijn de aangewezen partij hierin.