Hoe werkt het storten van geld bij de ING precies?

Ik heb een biljet van 20 wat ik op m'n rekening wil storten, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

De meeste ING kantoren hebben tegenwoordig een apparaat waar je brief- en muntgeld mee kan storten op je rekening, dit staat vrijwel direct op je rekening.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat gewoon naar een filiaal van de ING bank. Daar heb je van die stortingsmachines staan. Je stopt je bankpas erin tikt je pincode in en drukt op geld storten. Vervolgens gaat het klepje open stop de 20 euro erin. De machine telt het geld en je krijgt een bon dat het is bijgeschreven. Bij de bank kunnen ze je altijd nog even helpen als je er niet uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord. Alleen heb ik voor het storten (zowel bij de stortingsautomaat als bij de balie) nog nooit een pincode hoeven invoeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt