gemeente int mijn vakantiegeld zonder mij in kennis te stellen. Mag dat?

Ik heb een betalingsregeling met de gemeente waar ik gewoond heb en heb daar ook netjes een brief over gekregen met alle termijnen en data's waarop dat bedrag betaald moet zijn.
Nu ben ik van de WW naar de ZW gegaan en heeft het uwv mijn vakantiegeld uitbetaald,maar tot mijn grote verbazing is dat geld naar de gemeente gegaan. Mogen hun dat zomaar doen zonde mij in kennis te stellen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Netjes is het niet, maar het mag wel.