Als een moeder samen met haar zoon woont, die 32 jaar is (de zoon), kan de zoon dan een fiscaal partner zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze wonen samen in een koop woning die de moeder gekocht heeft.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als het huis volledig op naam van de moeder staat, is er vanuit datstandpuint geen sprake van fiscaal partnerschap. Er zijn echter nog wel andere omstandigheden die ertoe kunnen leiden dat er sprake is van fiscaal partnerschap, o.a. als de zoon nog een minderjarig kind heeft dat op hetzelfde adres woont. Op onderstaande site zie je wanneer er sprake is van fiscaal partnerschap.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
fisbel
6 jaar geleden
+ Het goede antwoord met de goede link.