dit is een dringende situatie vraag: is het bedrijf BeaBove echt betrouwbaar?

dit bedrijf biedt thuiswerk aan, heeft er iemand misschien ervaring met dit bedrijf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als iets te goed klinkt om waar te zijn, is het meestal ook niet waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel, jullie zijn fantatisch, gelukkig heb ik het eerst gevraagd.
Zijn er wel betrouwbare thuiswerk bedrijven?

Antwoorden (4)

Volgens de bron is dit absoluut niet betrouwbaar.

Simpel gezegd, als je vooraf moet betalen voor je (thuis)werk mag doen wordt je (meestal) opgelicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beabove staat op de zwarte lijst van thuiswerken.
Dus nee, dit bedrijf zal waarschijnlijk niet betrouwbaar zijn.

Overigens, dit gaat waarschijnlijk om emails verwerken. Bij mijn weten is dit eigenlijk altijd oplichting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EMAILS VERWERKEN / BEANTWOORDEN

Wat is het?
In een advertentie worden mensen gevraagd voor het verwerken van emails. Per beantwoorde mail ontvangt de verwerker een bedrag (meestal zo'n € 25). In sommige gevallen betreft het emails van bedrijven die beantwoord moeten worden, maar meestal wordt niet toegelicht om wat voor emails het gaat. Het enige dat men hoeft te doen is het startpakket aan te schaffen en dan kan direct begonnen worden.

Hoe werkt het?
Het startpakket dat men koopt betreft een handleiding. Om precies te zijn een handleiding om zelf ook startpakketten te gaan verkopen. Het beantwoorden van emails betreft dus het beantwoorden van verzoeken van andere mensen die startpakketten (van jou) willen kopen. Je hebt dus lucht gekocht die je alleen kan terugverdienen door zelf ook lucht te gaan verkopen. Klik hier voor de uitleg van dit concept door de eigenaar van een site die concepten verkoop.

Kan ik er geld mee verdienen?
Indien je er geen problemen mee hebt om lucht te verkopen aan anderen kan je inderdaad geld verdienen op deze manier. Maar aangezien deze methode al een tijdje bestaat, is het grote geld al verdiend door degenen die hiermee begonnen zijn en blijft er uiteindelijk een hele grote groep mensen over die hun inleg kwijt raken en niks verdienen.

Is het oplichting?
Ja! Hoewel de meeste aanbieders van dit werk niet liegen (je moet inderdaad emails beantwoorden), wordt de koper wel misleid. Daarnaast is het verkopen van lucht natuurlijk ook gewoon oplichting.

Zwarte lijst
sites reacties zie ook

www.beabove.nl/mail.php

Ik zou zeggen.... niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst even op de site van KASSA.NL of RADAR.NL en zeker op die van OPGELICHT.NL kyken. Die hebben ook 0800 dus gratis nrs,waar je naar toe kunt bellen mocht je met oplichting te maken hebben!! Betaal igg NOOIT geld vooraf! Goeie raad!!!!doe thuiswerk waar bv familie of n vriendin dit ook doet en je zeker bent dat t oké is!!