Kan ik muntgeld storten/wisselen bij de bank ?

Ik heb 2 mokken met muntjes (5/10/20 cent).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Supermarkten zullen blij met je zijn en ook de action en dergelijke winkels!

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan gewokn bij de bank. Je gooit het geld in een bak, het wordt automatisch getelt en met je pinpas op je rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. De eerste de beste. De anderen ook bedankt, ook goed.

Andere antwoorden (3)

Bij ons kan dat wel bij de Rabobank. Daar gooi je alles in één keer in en dan wordt het op je rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja bij de bank kan dat, inwisselen, maar je betaalt er wel voor!

bij winkels niet, die willen graag wisselgeld hebben.
de aldi betaalt nog centen terug, rondt dus niet af en zijn zeker blij met klein geld.
ook kleine ondernemers zullen blij zijn met bijvoorbeeld 20 of 50 euro aan muntgeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geloof niet dat je altijd betaalt. Volgens mij kun je zowel bij de Rabo als de ING kosteloos 6x per jaar geld op je eigen rekening storten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@janlast: het gaat niet alleen om geld storten, het gaat om losse munten(muntgeld) storten/inwisselen.
volgens mijn informatie moet je voor wisselen betalen, niet voor op je eigen rekening storten, dus 20,= euro losse munten inleveren en 20,= euro papiergeld terugkrijgen, daarvoor betaal je.
dat was al zo bij het postkantoor.
ja je kan alleen bij je eigen bank storten bij rabobank mag je 3 keer gratis storten per jaar daarna moet je betalen