Betalen van het lesgeld MBO 2012-2013 in termijnen aangevraagd, krijg je bericht als zoiets verwerkt is?

Ik heb een aanvraag gedaan het in termijnen te betalen. Formulier juist in gevuld en een kopie van wat ze erbij wilden bijgedaan. Krijg ik nog bericht of dit verwerkt is of zal het zo goed zijn?

Excuses als het bij de foute categorie staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja je krijgt hier bericht van. De eerste termijnen worden geïncasseerd in oktober, dus zo kun je het ook al zeker weten.

Hou het goed in de gaten, want het formulier voor dit schooljaar is nog niet beschikbaar dus het is de vraag of het goed verwerkt wordt.