Accepteert Google playstore paysafe?

Hey

Ik wil graag betalen voor een spelletje

Alleen weet ik niet hoe ik geld krijg op mn Google playstore.

Kan iemand me zeggen stap voor stap hoe het werkt want ik snap het niet.

Alvast bedankt

Mvg Thomas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik lees overal dat je de Paysafe niet kunt gebruiken.

Wat ik wel weet uit eigen ervaring is dat je met een debit card zoals bijvoorbeeld 3vcard (product van visa) wel kunt betalen.

Je hebt dan wel een creditcard nummer en de rest van de gegevens maar je moet er vooraf geld op storten bijvoorbeeld via ideal. Dan kun je dat gewoon als creditcard gaan gebruiken op het internet en in de boze buiten wereld.

Echt heel handig.