Kan je pre-paid credit cards kopen in Nederland, zoja waar kan ik die kopen?

Mijn Google account is geblokkeerd, en dat account wordt binnen 4 dagen verwijderd. Ik wil echt niet dat dit gebeurt, dus moet ik mijn ID faxen naar hun, of 30 cent betalen. Maar ik kan alleen betalen met American Express, Visa, MasterCard en nog een andere, maar die heb ik dus niet.

Kan ik misschien ergens een pre-paid Visa credit card halen, en zoja waar?

Toegevoegd na 17 uur:
Ik heb ook gehoord dat je 18 jaar en ouder moet zijn op een pre-paid credit card te hebben. Is dat waar? En zo ja, als mijn ouders het kopen, kan ik het dan ook gebruiken of is het een persoonlijke kaart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (3)

Is paypal een optie? Dit kan je wel aan een Nederlandse bankrekening koppelen

Toegevoegd na 7 minuten:
plus een link naar prepaid creditcards
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wou ik nog eens gaan bekijken, maar ik kan niet via PayPal betalen. Alleen met Visa, MasterCard, American Express credit cards..
Een prepaid creditcard (3V is de naam) koop je bij bijvoorbeeld Primera. Dit is een Visa-card.

Toegevoegd na 11 uur:
Het zou zomaar kunnen dat je 18 moet zijn, maar een geldige kaart is een geldige kaart. Als je ouders hem op hun naam zetten lijkt me er wettelijk niets mis. Hij is prepaid, dus in de schulden kun je er niet mee raken. Je ouders zullen dat ook veel liever hebben dan een kaart waarmee je de boot in kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb opgezocht of er een Primera is in Zoetermeer, maar dat bleek dus niet zo. Is er misschien een andere plek in Zoetermeer waar ik dat wel kan kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even hier: https://www.3vcard.nl/where-to-buy.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik zoek het even uit.
Prepaid Creditcards kun je in Nederland kopen bij een aantal aanbieders. Volgens onderstaande website is een prepaid creditcard van Moneybookers het goedkoopst en handigst om aan te vragen. Er wordt niet vermeld of er een leeftijd gebonden is aan een prepaid creditcard van Moneybookers.