Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg een ongeluk op mijn vriendin dr scooter word dat verzekerd?

Hallo, ik heb voor 2 weken geleden een scooter ongeluk gehad, maar de scooter was van mijn vriendin, het was een eenzijdig ongeval maar kan ik dit aangeven bij verzekering? En word het verzekerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
926

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het goed is zijn jij en je vriendin daarvoor verzekerd! Dat kan je opgeven bij de verzekeringsmaatschappij en dat wordt dan uitbetaald aan je vriendin. Soms voeren ze controles uit, dus dat kan ooit gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt wel volgens mij, maar geld dat ook als deze dame geen scooterrijbewijs had?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dat vraag ik me af. Een gewone aansprakelijksheids verzekering vergoedt meestal geen schade aan motorvoertuigen waaronder ook een scooter valt. Als de scooter zelf niet all-risk verzekert is keert deze ook niets uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij vergoedt de verzekering dat niet. Dat was althans het geval bij mijn dochter die exact hetzelfde meemaakte. Ze heeft hard moeten werken om de schade te vergoeden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding