Door fout van de scooter verzekering ben ik niet verzekerd. Kan ik onkosten verhalen op de verzekering?

Mijn scooterverzekering stond op de naam van mijn moeder. Omdat ik ging verhuizen zou de maatschappij de verzekering over zetten. Dit is fout gegaan van hun kant en mijn scooter was en is niet meer verzekerd. Per post moet het allemaal geregeld worden maar dat neemt tijd in beslag. Nu moet ik dus met de bus naar mijn werk in plaats van de scooter. Kan ik die onkosten declareren? Zo ja, hoe doe ik dat het beste?

Weet jij het antwoord?

/2500

Is het niet mogelijk om de scooter verzekering als die nog geldig is bij je moeder(s) adres tijdelijk te hand haven , op basis van , dat je zogenaamd de scooter leent van je moeder tot alles goed is geregeld , zoiets had-ik ooit met mijn dochter , met een autootje dat stond op onze naam , en ik betaalde ook de verzekering , omdat zij nog niet zoveel verdiende , na korte tijd nam zij dit over ,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100